Lite träning på Kungsängen GC 29:e april

Har varit ute och tränat lite med Simon. Spelade ganska bra inte helt nöjd med resultatet. Kan sänka spelet med ca 6-7 slag och då kommer jag bli mer nöjd med spelet(spelade endast nio hål).Som vanligt var det inga problem att komma ut. Det är inte så många som spelar vardagar på Kungsängen, Sitter och letar efter lite nya klubbor speciellt efter Sonartecs metalwoods och hybrider. Så har du någon och ska sälja den så kan du maila mig
Här kommer lite bilder från dagens träning


Kungsängens GC klubbhus från parkeringen



Simon laddar bagen med lite test klubbor från Dormy
Testade hybrid från Taylor Made, Nike och Callaway
Simon testade Taylor Maden men gillar de inte
Själv testade jag Callaway och Nike och de funkade helt okey men de kommer inte få stanna i min bag



Simon in action på Kungsängen GC Kings



En trött Tomasgolf. Så här ser dagens resultat ut
Hål:        Par:                Score:                      Poäng:
1                 4                       5                             2
2                 4                       5                             2
3                 3                       3                             2
4                 4                       4                             3
5                 4                       5                             2
6                 4                       5                             1
7                 3                       5                             -
8                 5                       7                             1
9                 4                       5                             2

Dagens resultat: 44 slag 15 poäng

Av detta ska jag kunna sänka med ca 6-7 och då så slutar dagens runda med 37-38 slag istället för 46 slag. Får spela lite mer och då kommer resultatet. Ska försöka spela ner mig till 5-6 i hcp denna  säsongen. Kanske ska anmäla mig till en H35 tävling???



Min bag består av dessa klubbor
Fixade lite nya klubbor i från Easy Swing
som gjorde ett kanon jobb med klubbor
Bridgestone J33R 10.5 Oban Devition 6
Miura CB 202 J5-J9 NP 1150 Tour S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0